a whole different world - Reisverslag uit Malé, Malediven van nienkerakhorst - WaarBenJij.nu a whole different world - Reisverslag uit Malé, Malediven van nienkerakhorst - WaarBenJij.nu

a whole different world

Door: nienke

18 Oktober 2008 | Malediven, Malé

het eerste berichtje uit de Malediven! Helaas heb ik een verkeerd documentje meegenomen,dus het echte verhaaltje komt nog, ik zal wel vast proberen wat fotootjes en een video te plaatsen, dan komt het echte berichtje binnenkortt! Als dit het eerste berichtje is dat je leest, ik heb ook een bericht hiervoor geplaatst, nog uit nederland. Tot snel, 4 december ben ik weer terug

• 18 Oktober 2008 - 14:05

Mama:

ziet er weer geweldig uit!!
    ik hoop dat het goed gaat met de kapitein en de rest van de crew...

liefs
    mama

• 19 Oktober 2008 - 03:30

Marcie En Jan.:

Wij zijn eindelijk weer 'bij'. Na veel gegrinnik om je ervaringen in Nederland lezen we nu hoe je weer op je merk zit. Ik zit druk te vertalen voor Marcie die het allemaal prachtig vindt. Ik heb je onmisbare witte sjawl hier in huis en zal 'm opsturen naar Holland als je weer thuis bent.