eventjes snel - Reisverslag uit Malé, Malediven van nienkerakhorst - WaarBenJij.nu eventjes snel - Reisverslag uit Malé, Malediven van nienkerakhorst - WaarBenJij.nu

eventjes snel

Door: nienke

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2008 | Malediven, Malé

Ik heb tussendoor plotseling even internet, dus ik heb geen mooi verhaal voorbereid :-) Alles gaat goed hier, we zitten nu op een hele mooie afgelegen plek en ondertussen zijn er alweer hamerhaaien, white tip reef sharks, grijze righaaien, veel manta's, eagle rays, schildpadjes, dolfijnen en ander mooi spul gespot. Nu de walvishaai nog. Met de verwondingen valt het reuze mee, ik heel weer netjes in de zon en het duiken kan lekker doorgaan. Alles ook goed met de oortjes dus dat is heel fijn. Hopenlijk krijg ik weer inspiratie en komt er maandag weer een stukje!
Dikke kus

  • 30 Oktober 2008 - 14:48

    Zus:

    Ha stekkie, mooi nieuws dat je oren het goed volhouden, kijk je uit met bloedende tenen en hamerhaaien?
    Moeilijk voor t stellen dat je in de zon zit: hier nu wintertijd en dus om half vijf of zo al donker!
    liefs

  • 30 Oktober 2008 - 14:48

    Erik:

    obey the urge to submerge.

  • 30 Oktober 2008 - 15:25

    Christel:

    hey meis..

    ik wil ook haaien zien!!! Echt weer te mooi!

    Geniet maar lekker en volgende clubweekend moet je er weer bij zijn!!

    xxx

  • 31 Oktober 2008 - 21:20

    Edwin En Mama:

    klinkt weer heerlijk nienke! wil je een klein schildpadje voor ons adopteren?
    wij gaan een zeer koel en regenachtig weekend tegemoet....dus denken veel aan je.
    knuffel, ook voor bas
    wij

  • 31 Oktober 2008 - 22:26

    Elmi:

    Ha Nienke (en Bas),
    Wat een geweldige manier van schrijven heb je, ik hen genoten van je verhalen ( en de Manta video) !!! Net zo als ik heb genoten van een TOP week op de Blue Dolphin!!
    Nogmaals hartstikke bedankt daarvoor!
    Groetjes Elmi
    (en natuurlijk de rest van Duikteam Groesbeek)


  • 01 November 2008 - 16:00

    Alex:

    hee Nienke

    ..goed te horen dat jullie je zo vermaken daar (ziet er super uit)

    even wat anders zit vrijdag voor een gesprek bij UC (nog bedankt voor je aanbeveling!)

    dikke KUS!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malediven, Malé

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 November 2008

filmpjes?

16 November 2008

....

03 November 2008

differences

30 Oktober 2008

eventjes snel

27 Oktober 2008

Clumsy as always

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 50021

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: